Gardin Lis A/S

Leadgenerering for fulde gardiner: +3.000 leads på kun ét år gennem annoncering på sociale medier med fokus på at inspirere og konvertere en købestærk målgruppe.

+ 0

nye leads

Flere salgsklare leads end nogensinde før

0 %

over budget

Leadgenerering der smadrer alle salgsbudgetter

0 ,-

pr. nyt lead

En rekordlav gennemsnitlig pris pr. ny henvendelse

0 %

glad kunde

Gode resultater giver glade og tilfredse kunder

Ja, det er fint nok, men...

Hvad siger kunden?

"Vi har aldrig fået så mange salgsklare leads, som vi får efter vi har hevet Lead Company ind til at styre vores marketing. Der er satme skrald på, for at sige det ligeud."
Kasper Bilde
Salgsdirektør - Gardin Lis

Hvad hjælper vi Gardin Lis med?

Gardin Lis havde en klar ambition om at øge antallet af leads til deres gardinbus og havde lagt et ambitiøst salgsbudget for deres markedsføring.

Dertil havde Lis, Kasper og co. et ønske om at finde et lokalt marketingbureau, som kunne drifte og udvikle alle deres marketingopgaver, og samtidig være tæt på deres forretning og tage styringen med en høj grad af proaktivitet.

Her +3.000 leads senere har vi stadig et tæt og stærkt samarbejde med Gardin Lis A/S.

Hvad var formlen på successen?

Sådan hjalp vi Gardin Lis med at rive over 3.000 leads.

01

Fokus på sociale medier

Analyse af historisk data viste at den mest købsparate målgruppe var kvinderne. Særligt dem der er aktive på sociale medier som Instagram.

02

Inspiration fremfor salgstale

Test af forskellige annoncer viste hurtigt, at den bedste performance kom når budskabet var inspiration til nye gardiner fremfor hardcore tilbudsfokus.

03

Marketing på tværs af medier

De bedste resultater kom, da vi fik skabt en klar sammenhæng mellem de enkelte medier - Google, Facebook, Instagram m.fl. - og fik dem til at understøtte hinanden.

Hvad blev resultatet?

I løbet af kun ét år lykkes det os i samarbejde med Gardin Lis, at rive over 3.000 salgsklare leads ind. Modne leads som var klar til at købe gardiner.

I dag har vi fundet formlen på hvordan vi kontinuerligt kan holde et fast højt indtag af nye henvendelser, og lykkes også gradvist at reducere den pris vi giver pr. lead.

Vi har også hjulpet Gardin Lis med at blive skarpere på at segmentere hvor i landet vi skaffer nye leads, så deres dygtige montører altid har nogle besøg i kalenderen.