Hertz Danmark

Fuld pedal på ny hjemmeside, marketing strategi og leadgenerering af nye minilease kunder for en af verdens største udlejningsselskaber.

+ 0

bookinger

Flere minilease kunder end nogensinde

0 %

over sidste år

Et rekordår, der overhaler salgsbudgetterne

0 ,-

pr. nyt lead

Nye kunder til en lav gennemsnitlig pris

0 %

glad kunde

Gode resultater giver glade og tilfredse kunder

Ja, det er fint nok, men...

Hvad siger kunden?

"Vi havde behov for den store pakke med både website, strategi og daglig marketingdrift. Det kunne vi få ét sted og det betyder at det hele hænger sammen, og det ses på den gode performance."
Casper Bach
CEO - Hertz

Hvad hjælper vi Hertz med?

Hertz havde en ambition om at erobre markedsandele iet konkurrencepræget marked indenfor minilease af biler.

Trods et stærkt Hertz brand, havde de brug for at få gentænkt deres marketing tilgang og få lagt en ny køreklar strategi, samt designet et særskilt website kun dedikeret til Hertz  Minilease.

Derudover var det vigtigt, at få gang i leadgenereringen og hente en masse nye minilease kunder i hele Danmark. 

Vi har hjulpet Hertz med hele paletten: både design og udvikling af ny hjemmeside, udarbejdelse af ny marketingstrategi, og sidder i dag også med den daglige drift og udvikling af deres markedsføring.

Hvad var formlen på successen?

Sådan hjalp vi Hertz med at erobre markedsandele i et konkurrencepræget marked inden for minileasing.

01

En ny toptunet marketing strategi

Gennem analyse, workshops og fælles hårdt arbejde fik vi lagt en ny marketing strategi, som satte Hertz' branding og leadgenerering i sport.

02

Nyt website med fuld pedal på leadgenerering

Design og udviling af et helt nyt, website med den genkendelige Hertz brand identitet og et strømlinet setup til at konvertere.

03

Digital marketing på tværs af medier

De bedste resultater kom, da vi fik skabt en klar sammenhæng mellem de enkelte medier, og fik dem til at understøtte hinanden.

Hvad blev resultatet?

På rekordtid fik vi trykket speederen i bund på leadgenereringen og ramte et trecifret antal nye minilease bookinger fra det nye website.

Hertz Minilease blev hurtigt en fast bestanddel af top 3 i Google på de mest forretningskritiske søgeord, som resulterede masser af organiske leads gennem vores SEO-arbejde.

I dag er vi Hertz’ trofaste marketingpartner og digitale rådgiver, og hjælper dem både med den daglige drift og udvikling af deres markedsføring, branding og leadgenerering.