Læs hvordan vi hjælper den internationale virksomhed BetterFeast med at gøre deres færdiglavede koncept til danskernes foretrukne måltidskasse.
Vi har hjulpet virksomheder i mange forskellige brancher, størrelser og forfatninger med at bygge en marketing motor, der gør det sjovere at gå på arbejde.
Når du nu alligevel er tvunget til at deltage i den årlige julefrokost med hele den pukkelryggede, så er det fedt med en blærerøvshistorie i baglommen.
Skal vi tage en snak?
En ambitiøs og fremadstormende abonnementsforretning som BetterFeast, kræver en digital marketingpartner der forstår vigtigheden af at kunne tænke ud af boksen, være proaktive og agile i deres tilgang, samt forstå hvordan man skalerer i stor skala. Vi hjælper BetterFeast med deres annoncering på tværs af de største digitale platforme samt email marketing, så de kan cementere deres position som Nordens førende leverandør af måltidskasser med færdiglavede retter.
Sådan har vi hjulpet BetterFeast til at ramme rekordmange nye abonnementskunder
Vi har fra dag 1 haft fokus på at formlen for vækst lå i at binde de digitale medier – Google, Meta m.fl – bedre sammen Det har resulteret i bedre synergi mellem kanalerne og forbedret performance.
Styrkerne ved BetterFeast er mange. Slut med indkøb og madlavning, lækker mad lavet af danske kokke, og til en fornem lav pris. Vores fokus har været på at fokusere på kommunikation af de rette USP’er først og fremmest.
Med hjælp fra BetterFeast og Labelless Media, har vi testet et hav af forskellige kreativer og været skarpe og proaktive på løbende at udskifte dem, der ikke har virket, samt rulle nyt materiale ud og analysere effekten.
BetterFeast var allerede på en imponerende vækstrejse med Mads (CEO) og Markus (CMO) ved roret, så vores opgave har været at hjælpe med at holde momentum og skalere yderligere i både Danmark og Sverige. Målsætningen var max vækst uden at CPA måtte stikke af.
Det tætte, ambitiøse samarbejde har båret brugt og BetterFeast har både oplevet markant vækst i antal nye abonnementskunder samt fået nye abonnenter ind til en lavere pris pr. abonnent trods den imponerende vækst i antal kunder.
Det er samtidig blevet muligt for BetterFeast at reducere deres marketingteam og interne omkostninger væsentligt, og i stedet lægge driften og optimering af deres digitale marketing 100% i hænderne på os, hvor vi er i tæt løbende dialog og sammen holder den imponerende vækstkurve i fremdrift.
“Vi har aldrig fået så mange salgsklare leads, som vi får efter vi har hevet Lead Company ind til at styre vores marketing. Det er en fornøjelse med en marketingpartner, der er så tæt på vores forretning og forstår den eller i det mindste tør sige det højt, når der er noget de ikke forstår.. Også selvom det kun er 2 af dem der kan lide kaffe.”
Kasper Bilde
Salgsdirektør i Gardin Lis
© 2025 Lead Company