Fuld pedal på branding og leadgenerering

Hertz & Lead Company

Få indblik i hvordan vi har hjulpet – og stadig hjælper – selveste Hertz med både at skaffe nye kunder, holde fast i dem de allerede har samt sikre en stærk brand position indenfor både biludlejning og minileasing.

Skal vi ikke også hjælpe dig med at skabe en succeshistorie, du kan prale med?

Vi har hjulpet virksomheder i mange forskellige brancher, størrelser og forfatninger med at bygge en marketing motor, der gør det sjovere at gå på arbejde.

Når du nu alligevel er tvunget til at deltage i den årlige julefrokost med hele den pukkelryggede, så er det fedt med en blærerøvshistorie i baglommen.

Skal vi tage en snak?

+1.500

nye leasingkunder

Mere end 100 nye kunder kastede hver måned deres kærlighed på Hertz’ nye minilease koncept.

35%

stigning vs budgetteret

Hvad der startede som et “kan det lade sig gøre”-projekt er endt med at overstige forventningerne.

19%

lavere pris pr. lead

Trods en markant vækst i antal leads YoY formår vi at holde prisen pr. lead på et lavt niveau – faktisk lavere.

100%

glad kunde

Hertz er glade og tilfredse. Det er de i hvert fald gode til at sige til os og vi tager alt det ros, vi kan få! 

Hvad hjælper vi med?

Hertz havde en ambition om at erobre markedsandele i et hidsigt marked inden for minileasing af biler til private og erhverv.

Trods et stærkt Hertz brand, havde de brug for at få gentænkt deres marketing tilgang og få lagt en ny køreklar strategi, samt designet et særskilt website kun dedikeret til Hertz Minilease.

Derudover var det vigtigt, at få gang i leadgenereringen og hente en masse nye minilease kunder i hele Danmark. 

Vi har hjulpet Hertz med hele paletten: både design og udvikling af ny hjemmeside, udarbejdelse af ny marketingstrategi, og sidder i dag også med den daglige drift og udvikling af deres markedsføring.

Hvad var formlen på successen?

Sådan hjalp vi Gardin Lis med at opnå deres ambitiøse salgsmål og genvinde deres tro på at digital marketing er federe end lokalaviser.

01

En ny toptunet marketing strategi
Gennem analyse, workshops og fælles hårdt arbejde fik vi lagt en ny marketing strategi, som satte Hertz’ branding og leadgenerering i sport.

02

Nyt website gearet til leadgenerering
Design og udviling af et helt nyt, website med den genkendelige Hertz brand identitet og et strømlinet setup til at konvertere.

03

Digital marketing med fokus på både branding og konvertering

De bedste resultater kom, da vi fik skabt en klar sammenhæng mellem de enkelte medier, og fik dem til at understøtte hinanden.

Hvad blev resultatet?

På rekordtid fik vi trykket speederen i bund på leadgenereringen og ramte et trecifret antal nye minilease bookinger fra det nye website.

Hertz Minilease blev hurtigt en fast bestanddel af top 3 i Google på de mest forretningskritiske søgeord, som resulterede masser af organiske leads gennem vores SEO-arbejde.

I dag er vi Hertz’ trofaste marketingpartner og digitale rådgiver, og hjælper dem både med den daglige drift og udvikling af deres markedsføring, branding og leadgenerering.

Hvad siger kunden?

“Vi havde behov for den store pakke med både website, strategi og daglig marketingdrift. Det kunne vi få ét sted og det betyder at det hele hænger sammen, og det ses på den gode performance. Vi har aldrig fået så mange leads som nu, og det er leads af høj kvalitet.”

Casper Bach
CEO i Hertz Danmark