360° online performance marketing

ØnskeBørn & Lead Company

Læs her hvordan vi hjælper den landsdækkende børnetøjskæde ØnskeBørn med at bygge bro mellem klik og kram: Google Ads, annoncering på sociale medier, e-mail marketing og strategisk rådgivning.

Skal vi ikke også hjælpe dig med at skabe en succeshistorie, du kan prale med?

Vi har hjulpet virksomheder i mange forskellige brancher, størrelser og forfatninger med at bygge en marketing motor, der gør det sjovere at gå på arbejde.

Når du nu alligevel er tvunget til at deltage i den årlige julefrokost med hele den pukkelryggede, så er det fedt med en blærerøvshistorie i baglommen.

Skal vi tage en snak?

Hvad hjælper vi med

Vi vil påstå, at de alle danskere med børn kender ØnskeBørn. De fleste har handlet i deres fysiske butikker eller på deres webshop. ØnskeBørn har sat sig nogle ambitiøse vækstmål og dem hjælper vi dem med at indfri og overgå med en tilsvarende ambitiøs digital marketing og ecommerce strategi, der både booster salget på deres online shop, samt øger antallet af besøgende i butikkerne. Vi håndterer alle digitale medier for ØnskeBørn, heriblandt Google Ads, annoncering på sociale medier, email markedsføring og automation, samt søgemaskineoptimering og content produktion.

Hvad var formlen på successen?

Sådan har vi hjulpet ØnskeBørn til digital succes

01

Et full-funnel marketing setup

Småbørnsforældre er et købestærkt segment, som bevæger sig på tværs af digitale medier og er gode til at lave research før konvertering. Vi har derfor fokus på at bruge de digitale medier i samspil med hinanden, så vi dækker hele kunderejsen, lige fra inspiration og research til endelig handel.

02

Marketing med profit for øje

Der er masser af efterspørgsel i markedet og forældre er ikke bange for at bruge penge på de mindste. Men konkurrencen er hård, så det kan hurtigt ende med omsætning uden profit. Vi har derfor bygget et setup, der først og fremmest fokuserer på at sælge brands og varer med høj avance uden at det hæmmer toplinjen.

03

Inspiration fremfor tilbudsfest

Det er nemt at slå på tromme for billige priser, men det er ikke noget, der adskiller én fra konkurrenterne. Det er blevet en præmis, men ikke noget man kan differentiere sig på. Vores fokus har været på at tale ind i de typiske pains, bekymringer og overvejelser, man ofte har som småbørnsforælder, fremfor at råbe pris, pris, pris.

Hvad blev resultatet?

ØnskeBørn var allerede en stor forretning inden vi startede samarbejdet op, men udfordringen var at bygge en stærkere online tilstedeværelse og tiltrække flere købestærke småbørnsforældre i de fysiske butikker uden at marketingbudgettet stak helt af.

I tæt samarbejde med ØnskeBørn selv, er det lykkes os at sammensætte en digital marketing strategi og indsats, der både favner det digitale og det fysiske, og hvor alle de store digitale medier og platforme aktiveres og bruges i synergi med hinanden. 

Resultatet er en markant stigning i salg på shoppen med en marginalt øget profit til følge samt en gradvist forøgelse i antallet af butiksbesøgende på tværs af de enkelte butikker.

Hvad siger kunden?

“Vi har aldrig fået så mange salgsklare leads, som vi får efter vi har hevet Lead Company ind til at styre vores marketing. Det er en fornøjelse med en marketingpartner, der er så tæt på vores forretning og forstår den eller i det mindste tør sige det højt, når der er noget de ikke forstår.. Også selvom det kun er 2 af dem der kan lide kaffe.”

Kasper Bilde
Salgsdirektør i Gardin Lis