Gardin Lis

Leadgenerering for fulde gardiner: +3.000 leads på kun ét år gennem annoncering på sociale medier med fokus på at inspirere og konvertere en købestærk målgruppe.
+ 0

nye leads

Flere salgsklare leads end nogensinde før

0 %

over budget

Leadgenerering der smadrer alle salgsbudgetter

0 %

lavere leadpris

En rekordlav gennemsnitlig pris pr. ny henvendelse

0 %

glad kunde

Gode resultater giver glade og tilfredse kunder

Hvad siger kunden?

“Vi har aldrig fået så mange salgsklare leads, som vi får efter vi har hevet Lead Company ind til at styre vores marketing. Det er en fornøjelse med en marketingpartner, der er så tæt på vores forretning og forstår den.”

Kasper Bilde
Salgsdirektør – Gardin Lis

Hvad hjælper vi Gardin Lis med?

Gardin Lis havde en klar ambition om at øge antallet af leads til deres gardinbus og havde lagt et ambitiøst salgsbudget for deres markedsføring.

Dertil havde Lis, Kasper og co. et ønske om at finde et lokalt marketingbureau, som kunne drifte og udvikle alle deres marketingopgaver, og samtidig være tæt på deres forretning og tage styringen med en høj grad af proaktivitet.

Her +3.000 leads senere har vi stadig et tæt og stærkt samarbejde med Gardin Lis A/S.

Sådan har vi hjulpet William Skilte

Vi har fundet en stærk partner til at styre vores markedsføring, som har betydet at vi kan frigive interne ressourcer til optimering og drift af vores forretning.

hertz danmark minilease

Trods et stærkt Hertz brand, havde de brug for at få gentænkt deres marketing tilgang og få lagt en ny køreklar strategi, samt designet et særskilt website kun dedikeret til Hertz Minilease.

Sådan fik energy nordic en leadmotor

Hos Energy Nordic mener de, at det er tid til ny energi – derfor havde de brug for et marketingbureau, der kunne omstille sig hurtigt og begå sig i en kompleks branche.

Hvad var formlen på successen?

Sådan hjalp vi Gardin Lis med at rive over 3.000 leads på under et år.

01

En strategi baseret på egen data

Gennem brug af Gardin Lis' egen førstepartsdata til målretning og til at finde lignende personer, har vi skabt en lead-maskine, hvor leads hentes til en rekordlav pris

02

Inspiration fremfor salgstale

Test af forskellige annoncer viste hurtigt, at den bedste performance kom når budskabet var inspiration til nye gardiner fremfor hardcore tilbudsfokus.

03

Marketing på tværs af medier

De bedste resultater kom, da vi fik skabt en klar sammenhæng mellem de enkelte medier - Google, Facebook, Instagram m.fl. - og fik dem til at understøtte hinanden.

Hvad blev resultatet?

I løbet af kun ét år lykkes det os i samarbejde med Gardin Lis, at rive over 3.000 salgsklare leads ind. Modne leads som var klar til at købe gardiner.

I dag har vi fundet formlen på hvordan vi kontinuerligt kan holde et fast højt indtag af nye henvendelser, og lykkes også gradvist at reducere den pris vi giver pr. lead.

Vi har også hjulpet Gardin Lis med at blive skarpere på at segmentere hvor i landet vi skaffer nye leads, så deres dygtige montører altid har nogle besøg i kalenderen.

Bliv kontakt?

Lad os hjælpe din virksomhed med at sætte strøm til jeres forretning

HAR DU SPØRGSMÅL?

Lad os tage en uforpligtende snak om din forretning og ønsker