HERTZ DANMARK​

Fuld pedal på ny hjemmeside, marketing strategi og leadgenerering af nye minilease kunder for en af markedets største biludlejningsselskaber.

+ 0

bookinger

Flere minilease kunder end nogensinde

0 %

over sidste år

Et rekordår, der overhaler salgsbudgetterne

0 %

lavere CPA

En markant lavere gennemsnitlig pris pr. lead

0 %

glad kunde

Gode resultater giver glade og tilfredse kunder

Hvad siger kunden?

“Vi havde behov for den store pakke med både website, strategi og daglig marketingdrift. Det kunne vi få ét sted og det betyder at det hele hænger sammen, og det ses på den gode performance. Vi har aldrig fået så mange leads som nu, og det er leads af høj kvalitet.”

Casper Bach
CEO – Hertz

Hvad hjælper vi Hertz med?

Hertz havde en ambition om at erobre markedsandele iet konkurrencepræget marked indenfor minilease af biler.

Trods et stærkt Hertz brand, havde de brug for at få gentænkt deres marketing tilgang og få lagt en ny køreklar strategi, samt designet et særskilt website kun dedikeret til Hertz  Minilease.

Derudover var det vigtigt, at få gang i leadgenereringen og hente en masse nye minilease kunder i hele Danmark. 

Vi har hjulpet Hertz med hele paletten: både design og udvikling af ny hjemmeside, udarbejdelse af ny marketingstrategi, og sidder i dag også med den daglige drift og udvikling af deres markedsføring.

Sådan har vi hjulpet William Skilte

Vi har fundet en stærk partner til at styre vores markedsføring, som har betydet at vi kan frigive interne ressourcer til optimering og drift af vores forretning.

GARDIN LIS FOR FULDE GARDINER

Leadgenerering for fulde gardiner: +3.000 leads på kun ét år gennem annoncering på sociale medier med fokus på at inspirere og konvertere en købestærk målgruppe.

Sådan fik energy nordic en leadmotor

Hos Energy Nordic mener de, at det er tid til ny energi – derfor havde de brug for et marketingbureau, der kunne omstille sig hurtigt og begå sig i en kompleks branche.

Hvad var formlen på successen?

Sådan hjalp vi Hertz med at erobre markedsandele i et konkurrencepræget marked inden for minileasing.

01

En ny toptunet marketing strategi

Gennem analyse, workshops og fælles hårdt arbejde fik vi lagt en ny marketing strategi, som satte Hertz' branding og leadgenerering i sport.

02

Nyt website med fuld pedal på lead generering

Design og udviling af et helt nyt, website med den genkendelige Hertz brand identitet og et strømlinet setup til at konvertere.

03

Digital marketing på tværs af medier

De bedste resultater kom, da vi fik skabt en klar sammenhæng mellem de enkelte medier, og fik dem til at understøtte hinanden.

Hvad blev resultatet?

På rekordtid fik vi trykket speederen i bund på leadgenereringen og ramte et trecifret antal nye minilease bookinger fra det nye website.

Hertz Minilease blev hurtigt en fast bestanddel af top 3 i Google på de mest forretningskritiske søgeord, som resulterede masser af organiske leads gennem vores SEO-arbejde.

I dag er vi Hertz’ trofaste marketingpartner og digitale rådgiver, og hjælper dem både med den daglige drift og udvikling af deres markedsføring, branding og leadgenerering.

HVAD MED DIG?

Lad os hjælpe din virksomhed med at sætte strøm til jeres forretning

HAR DU SPØRGSMÅL?

Lad os tage en uforpligtende snak om din forretning og ønsker